Eksekvering
Eksekvering er for Dig, som enten er eller skal i gang med selve implementeringsprojektet.
Hellere det næstbedste system godt implementeret end det bedste system dårligt implementeret.
I eksekveringsprocessen indgår vi i et integreret hele med såvel dine som leverandørens ressourcer. Som bindeled mellem parterne sikrer vi, at I kommunikerer i samme sprog og på den måde undgår manglende forventningsafstemning og uoverensstemmelser.
Vores involvering i eksekveringsprocessen afhænger af projektomfang og projektmetode samt din virksomheds egne ressourcer, erfaringer og risikoprofil. Selvom der ikke er en one-size-fits-all, er det centralt for os at sikre, at du kommer sikkert i mål til tiden og inden for budgettet.
De opgaver, vi varetager i eksekveringsprocessen, kan være:
- Projektledelse af hele projektet samt af din virksomheds egne ressourcer
- Kontraktstyring i forhold til leverandørens leverancer
- Tilsvarende sikring af, at dine medarbejdere leverer det, som er aftalt
- Sikring af, at projektets omfang ikke kører ud ad en tangent
- Ledelse af dine forandringsaktiviteter
- Kvalitetssikring af såvel leverandørens som af din virksomheds leverancer (eventuelt med fokus på rapportering af kvalitet)
- Sikring af, at din ledelse er tilstrækkelig involveret i projektet
- Risikostyring af projektet
- Deltagelse i væsentlige mødefora – herunder f.eks. styregruppemøder og vigtige projektmøder
- Support til dine projektdeltagere
- Motivation af diverse projektdeltagere
- Sikring af, at din virksomhed realiserer business casen
- Overdragelse til support internt såvel som eksternt – herunder etablering af aftalegrundlag med supportleverandøren
- Etablering af struktur for governance – herunder sikring af at forretningssystemet løbende videreudvikles i forhold til din virksomheds situation og krav
For yderligere information kontakt:
Peter Zeberg | +45 21 25 09 80 | peter.zeberg@hnco.dk
Torben Storgaard | +45 24 63 01 67 | torben.storgaard@hnco.dk